Customer Success Manager

Amsterdam
Full time

Word jij blij van eigen verantwoordelijkheid en een flinke dosis gezelligheid op het werk? Bij Soorce vind je geen strakke pakken of stijve kantooruren, maar wel een omgeving waar je echt impact kunt maken en samenwerkt met een hecht team. Klinkt goed? Dan hebben we iets leuks voor je!

Wie is Soorce?

Om maar gelijk met een cliché-deur in huis te vallen: Soorce is een snelgroeiende start-up gevestigd in Amsterdam. Wij helpen recruiters en hiring managers bij het vinden en benaderen van kandidaten door gerichte LinkedIn-campagnes op te zetten. Met onze software maken we het recruitmentproces niet alleen eenvoudiger, sneller en efficiënter, maar ook leuker. Let wel, wij zijn zelf geen recruiters!

Wat doet een Customer Success Manager?

Als CSM'er bij Soorce heb je de vrijheid om je werkdag zelf in te delen. Jij beheert een groep bestaande klanten en zodra Sales een nieuwe klant binnenhaalt, neem jij het stokje over. Je zorgt voor een soepele onboarding en bent vanaf dat moment het vaste aanspreekpunt voor de klant.

Je denkt actief mee over de strategieën voor hun campagnes, met als doel om die campagnes tot een succes te maken. Van het eerste gesprek tot de laatste evaluatie ben jij betrokken, en je zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt. Want je weet: succesvolle campagnes = blije klanten = langdurige samenwerkingen. En daar word jij, net als wij, blij van.

"Wat mijn werk als CSM’er bij Soorce zo leuk maakt? Het klantcontact! Je spreekt regelmatig met je klanten, waardoor je in korte tijd sterke relaties opbouwt. Je denkt mee over de strategie van de klant om campagnes optimaal te laten draaien en geeft hierover advies. Je krijgt de vrijheid om je eigen aanpak te bepalen en zo je week in te vullen. Omdat we nog een start-up zijn en we continu met elkaar schakelen, kun je direct verbeteringen of veranderingen doorvoeren zodra je iets opmerkt. Zo blijft het werk uitdagend en dynamisch!"

— Iris, Customer Success Manager bij Soorce

Onze werksfeer

Bij Soorce werk je in een jong en energiek team van tien mensen dat zich inzet voor het beste resultaat. We zijn een klein team met open communicatie en korte lijnen waardoor we altijd weten wat er bij elkaar speelt. Hard werken combineren we met de nodige ontspanning en gezelligheid, zowel tijdens als buiten werktijd. Regelmatig organiseren we dan ook een ‘Soorcation’ met activiteiten zoals varen, wakeboarden, of zelfs paaldansen ;)

We lunchen elke middag samen, met één keer per week een broodjesdag van de slager. En als de zon schijnt, grijpen we de kans om buiten een frisse neus te halen of een vergadering in de open lucht te houden.

Wat bieden we jou?

  • Salarisrange tussen de €3000 en €4200 per maand o.b.v. 40 uur, passend bij je achtergrond en ervaring;
  • Goede arbeidsvoorwaarden; inclusief een laptop, swapfiets, telefoonabonnement, en meer;
  • En vooral: werk waar je elke dag met plezier naartoe gaat en met een glimlach weer vertrekt. Beloofd!

En wie ben jij eigenlijk?

Nou in de ideale situatie:

  • Heb je 1 tot 4 jaar ervaring in Recruitment, Account Management of Customer Success;
  • Heb je een HBO/WO-opleiding afgerond;
  • Ervaring in de recruitmentbranche en/of met klantrelaties is een pré
  • Ben je handig met online tools;
  • Ben je energiek, ambitieus en weet je een goede balans te vinden tussen werk en privé.

Dus, enthousiast geworden?

Als jij denkt: ‘Ja, dit wil ik!’ of zelfs een mildere versie daarvan, laat het ons dan weten! Stuur een e-mail naar jesse@soorce.nl, of als je een brutale bui hebt, bel ons direct op +31 6 25016402. We kijken uit naar je bericht!